Jäsenyysasiat

Olemme koonneet tälle sivulle vastauksia meille esitettyihin kysymyksiin koskien kerhomme jäsenyyttä.

Miten voin liittyä kerhon jäseneksi?

Voit liittyä kerhomme jäseneksi verkkosivuillamme ja noudattaen liittymissivulla annettua ohjeistustamme.

Mitä eroa on henkilöjäsenyydellä ja perhejäsenyydellä?

Henkilöjäsenyys on yhden henkilön henkilökohtainen jäsenyys kerhossamme. Perhejäsenyyden kautta esimerkiksi kaikki perheenjäsenet voivat olla kerhomme jäseniä yhdellä jäsenmaksulla. 

Perhejäsenyyteen kuuluvien henkilöiden määrää ei ole rajoitettu eikä perheenjäsenten iällä ole merkitystä.

Milloin saan jäsenkorttini?

Emme lähetä erillisiä jäsenkortteja. Voit tarkistaa jäsenyytesi voimassa olon jäsenrekisterimme tai Motti-palvelun kautta.

Milloin lasku jäsenmaksusta saapuu?

Emme lähetä enää laskuja jäsenmaksuista. Jokaisella kerhomme jäsenellä on velvollisuus maksaa jäsenmaksu vuosittain kerhomme tilille. Lisätietoa jäsenmaksuihin liittyen löydät sihteerin palstalta.

Voinko maksaa jäsenmaksuni liikuntaseteleillä?

Henkilöjäsen voi maksaa jäsenmaksunsa Smartumin liikuntasetelien avulla. Perhejäsenyysmaksua ei valitettavasti voi maksaa Smartumeilla, sillä Smartumin kautta myönnetyt edut ovat henkilökohtaisia.

Valitettavasti tällä hetkellä muut liikuntasetelit (mm. Edenred) tai ePassi eivät ole mahdollisia maksuvälineitä. Hallitus seuraa kuitenkin muiden vastaavien palveluiden tarvetta sekä tekee tarvittaessa päätöksiä niiden ottamisesta käyttöön maksuvälineenä.

Voinko saada jäsenyystodistuksen esimerkiksi kilpailuun osallistumista varten?

Kyllä voit. Voit lähettää pyynnön jäsenyystodistuksesta sähköisellä lomakkeella tai sähköpostitse rahastonhoitajalle (valtteri@kamoke.fi).

Miten henkilötietojani käsitellään?

Olemme kertoneet laajasti tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn liittyvistä asioista tietosuojaselosteessamme sekä erillisessä tietosuojakäytänteitä koskevassa dokumentissa. Voit tutustua edellä mainittuihin asiakirjoihin verkkosivuillamme