Tiedote hallituksen kokouksessa tiistaina 17.8.2021 tehdyistä päätöksistä

15.8.2021

Kerhon hallitus kokoontui tiistaina 17.8.2021 käsittelemään kerhon ajankohtaisia asioita. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa kerhon yhdistyssääntöjen päivittämistä, tulevia tapahtumia sekä merkittiin tiedoksi Kisarannan lokakuun alussa järjestettävän kilpailun ajankohtaiset asiat.

Kerhon hallitus päätti myös turvallisuusjaoston perustamisesta kerhoomme. Turvallisuusjaoston tehtäväksi määriteltiin kerhon turvallisuusasiakirjojen sekä -ohjeiden ylläpitäminen ja kerhon turvallisuusasioiden kehittämiseksi. Jaoston vastuuhenkilöiksi nimettiin Miska Jokinen ja Milja Käpynen. Hallituksen nimeämien vastuuhenkilöiden lisäksi jaostoon pyydetään mukaan myös hallituksen ulkopuolisia jäseniä, jotta turvallisuusasioihin saadaan mukaan laajempaa näkökulmaa.

Kokouksessa merkittiin myös tiedoksi Kangasalan Mopomiitti-tapahtuman peruuntuminen syyskuulta sekä päätettiin selvittää mahdollisuutta järjestää myös aikuisille crossikoulua.

Lisätietoa kokouksessa käsitellyistä asioista saa tarvittaessa sihteeriltä (sihteeri@kamoke.fi).