Jäsenyyteen liittyvät asiat

Alla on vastauksia kerhomme jäsenyyteen liittyviin kysymyksiin.

Miten voin liittyä KaMoKen jäseneksi?

KaMoKen jäseneksi voit liittyä kerhomme verkkosivuilla. Täytä ensin verkkosivuillamme oleva jäsenanomuslomake. Maksa tämän jälkeen sekä liittymis- että jäsenmaksu kerhomme tilille. 

Liitämme sinut kerhomme jäseneksi, kun jäsenanomus on lähetetty ja maksusuoritus näkyy kerhomme tilillä.

Mitä eroa on henkilöjäsenyydellä ja perhejäsenyydellä?

Henkilöjäsenyys on yhden henkilön henkilökohtainen jäsenyys kerhossamme. Perhejäsenyyden kautta esimerkiksi kaikki perheenjäsenet voivat olla kerhomme jäseniä yhdellä jäsenmaksulla. Perhejäsenyyteen kuuluvien henkilöiden määrää ei ole rajoitettu.

Milloin saan jäsenkorttini?

Jäsenkortteja emme enää lähetä. Mikäli sinun tarvitsee todistaa jäsenyytesi esimerkiksi kilpailun yhteydessä, voit osoittaa voimassa olevan jäsenyyden Motti-järjestelmän kautta. Tarvittaessa saat myös erillisen jäsenyystodistuksen olemalla yhteydessä kerhomme sihteeriin.

Milloin lasku jäsenmaksusta saapuu?

Emme lähetä enää laskuja jäsenmaksuista. Jokaisella jäsenellä on velvollisuus maksaa jäsenmaksu vuosittain kerhomme tilille. Lisätietoa jäsenmaksuihin liittyen löydät sihteerin palstalta.

Voinko saada jäsenyystodistuksen esimerkiksi kilpailuun osallistumista varten?

Kyllä voit. Voit lähettää pyynnön jäsenyystodistuksesta sähköisellä lomakkeella. Otathan kuitenkin huomioon, että pyynnön käsittelyaika voi olla kaksi (2) viikkoa. Edellisenä päivänä lähetettyä pyyntöä ei valitettavasti ehditä käsittelemään.

Miten henkilötietojani käsitellään?

Olemme kertoneet laajasti tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn liittyvistä asioistamme tietosuojaselosteessamme sekä erillisessä tietosuojakäytänteitä koskevassa dokumentissa. Voit tutustua näihin asiakirjoihin verkkosivuillamme

Lisätietoja saa tarvittaessa sihteeriltä.