Jäsenyysasiat

Alla on vastauksia kerhomme jäsenyyteen liittyviin kysymyksiin.

Miten voin liittyä kerhon jäseneksi?

Kerhomme jäseneksi voit liittyä kerhomme verkkosivuilla. Täytä ensin verkkosivuillamme oleva jäsenanomuslomake ja maksa tämän jälkeen sekä liittymis- että jäsenmaksu kerhomme tilille. 

Liitämme sinut kerhomme jäseneksi, kun jäsenanomus on lähetetty ja maksusuoritus näkyy kerhomme tilillä.

Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä kerhomme sihteeriin sähköpostitse (sihteeri@kamoke.fi).

Mitä eroa on henkilöjäsenyydellä ja perhejäsenyydellä?

Henkilöjäsenyys on yhden henkilön henkilökohtainen jäsenyys kerhossamme. Perhejäsenyyden kautta esimerkiksi kaikki perheenjäsenet voivat olla kerhomme jäseniä yhdellä jäsenmaksulla. 

Perhejäsenyyteen kuuluvien henkilöiden määrää ei ole rajoitettu eikä perheenjäsenten iällä ole merkitystä.

Milloin saan jäsenkorttini?

Jäsenkortteja emme enää lähetä. Mikäli sinun tarvitsee todistaa jäsenyytesi esimerkiksi kilpailun yhteydessä, voit osoittaa voimassa olevan jäsenyyden Motti-järjestelmän kautta. Tarvittaessa saat myös erillisen jäsenyystodistuksen olemalla yhteydessä kerhomme sihteeriin.

Milloin lasku jäsenmaksusta saapuu?

Emme lähetä enää laskuja jäsenmaksuista. Jokaisella jäsenellä on velvollisuus maksaa jäsenmaksu vuosittain kerhomme tilille. Lisätietoa jäsenmaksuihin liittyen löydät sihteerin palstalta.

Voinko maksaa jäsenmaksuni liikuntaseteleillä?

Henkilöjäsen voi maksaa jäsenmaksunsa Smartumin avulla. Lisätietoa ja ohjeita Smartumilla maksamiseen on saatavissa sihteeriltämme sähköpostitse (sihteeri@kamoke.fi) tai puhelimitse (040 745 9956).

Smartumin sääntöjen vuoksi perhejäsenyysmaksua ei ole mahdollista maksaa, koska Smartumit ovat henkilökohtaisia etuja.

Valitettavasti tällä hetkellä muut liikuntasetelit (mm. Edenred) tai ePassi eivät ole mahdollisia maksuvälineitä. Hallitus seuraa kuitenkin muiden vastaavien palveluiden tarvetta sekä tekee tarvittaessa päätöksiä niiden ottamisesta käyttöön maksuvälineenä.

Voinko saada jäsenyystodistuksen esimerkiksi kilpailuun osallistumista varten?

Kyllä voit. Voit lähettää pyynnön jäsenyystodistuksesta sähköisellä lomakkeella tai suoraan sihteerille esimerkiksi sähköpostitse.

Huomioithan, että jäsentodistyspyynnön käsittelyyn voi mennä useampi päivä. Edellisenä iltana lähetettyä pyyntöä ei ehditä käsittelemään.

Miten henkilötietojani käsitellään?

Olemme kertoneet laajasti tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn liittyvistä asioista tietosuojaselosteessamme sekä erillisessä tietosuojakäytänteitä koskevassa dokumentissa. Voit tutustua edellä mainittuihin asiakirjoihin verkkosivuillamme

Lisätietoja saa tarvittaessa sihteeriltä.